Look What You Made Me Do - Taylor Swift

睡前推歌

来自霉霉的look what you made me do

歌词及翻译来自网易云


I don't like your little games

你那点伎俩还是别拿出来了

Don't like your tilted stage

你那浮动舞台效果也逊爆了

The role you made me play

你让我扮演小丑的角色

Of the fool, no, I don't like you

愚蠢至极的角色,不,我真的不喜欢你

I don't like your perfect crime

我不喜欢你自导自演的闹剧

How you laugh when you lie

也不喜欢你笑里藏刀的嘴脸

You said the gun was mine

你先发制人,咬定是我先惹的你

Isn't cool, no, I don't like you (oh!)

想颠倒黑白?不,我嗤之以鼻

标签

评论(1)

冰封球

杯中诉说着一个幸运的故事